En ganske vanlig apotekkunde
![<em><strong>Snakker med kunden: </strong>— På seg selv kjenner man ingen andre. Alle apotekkunder har ulike behov og kommunikasjon må praktiseres hver dag om farmasøyter skal bli gode veiledere, ifølge Cecilie Haukereid (til v.). Illustrasjonsfoto: Monica Bjermeland</em> Cecilie Haukereid](https://www.farmatid.no/getfile.php/134132-1644938216/Farmatid/Bilder/NFT%20-%20bilder%20p%C3%A5%20trykk/Arkiv%20bilder/Aarganger%20-%20bilder%20nettpublisert/2014/2014-09/cecilie_haukereid.jpg)
Tekst: Cecilie Haukereid, informasjonsfarmasøyt ved Frogner apotek i Oslo
Les hele artikkelen i Norsk Farmaceutisk Tidsskrift 3/2011 side 6–9. Redaksjonen håper å få publisert fullstendig nettversjon etter hvert.
Tekst: Cecilie Haukereid, informasjonsfarmasøyt ved Frogner apotek i Oslo
Les hele artikkelen i Norsk Farmaceutisk Tidsskrift 3/2011 side 6–9. Redaksjonen håper å få publisert fullstendig nettversjon etter hvert.